29 grudnia 2015

Z innej beczki



Cześć, kochani!
Nowość na moim blogu, mianowicie post dzień po dniu :) Chciałam jednak w jednym miejscu zgromadzić fanowskie filmiki, dotyczące naszej kochanej parki. 

Urywki z mangi oraz anime, które dosadnie nam uświadamiają, ze ta dwójka jest sobie po prostu przeznaczona i innej opcji nie ma. Zachęcam do oglądania - niejeden raz łza kręci się w oku :) 


A tymczasem - do zobaczenia 2 stycznia! W moje urodziny. Wtedy wrzucę następny rozdział. 

Ja mata, mina! 












4 komentarze

  1. Dopiero zcazełam czytać twojego bloga narazie nie przeczytałam żadnego rozdziału ale potem powiem czy mi się podobało czy nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam! Są świetne!
    Czekam na ciąf dalszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D bardzo miło mi to słyszeć i zachęcam do pozostania ze mną. Mam nadzieję, że nie zawiodę ^^

      Usuń
  3. Na pewno nas nie zawiedziesz. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Każdy komentarz dodaje sił i chęci na dalsze pisanie :)
Jeśli czytasz - napisz co myślisz. Autorce będzie miło :)

© Halucynowaa | WS | X X X