30 stycznia 2016

LIEBSTER BLOG AWARD

Witajcie!
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award, z powodu czego bardzo ale to bardzo mi miło :D Nominowała mnie Karolina, i mam zamiar odpowiedzieć na zadane przez nią pytania. Lubię tego typu łańcuszki dlatego liczcie się z tym, że ode mnie nominacje również polecą :3

Tu są moje odpowiedzi :)

1. Co najbardziej cenisz w książkach? 

W książkach najbardziej cenię to, że porywają ze sobą czytelnika w podróży po historii opowiadanej przez nią. Lubię wyraziste postaci, kiedy jestem zaskakiwana przez autora zarówno z wydarzeniami jak i relacjami między ich bohaterami. Lubię też, kiedy książka wymusza na mnie przemyślenia na różne tematy - pozwala się zatrzymać i zastanowić nad własnym życiem, nad pewnymi jego wartościami. 

2. Co byś zrobił/a, gdybyś znalazł/a się sama na plantacji koperku? 

Myślę, że... nazbierałabym tyle koperku, ile się da i modliła, żeby właściciele mnie nie znaleźli :D Uwielbiam koperek :D

3. Najbardziej upierdliwy nawyk? 

Sprawdzanie facebooka. Nie wiem czemu i co ta strona ma w sobie, ale przynajmniej kilka razy dziennie muszę na niego wejść i sprawdzić co słychać w świecie :P

4. Czym zauroczył cię świat blogów? (Jeśli w ogóle) 

Oryginalnością. Pierwszy raz spotkałam się z ludźmi tworzącymi tak dużą społeczność, wspierającą się nawzajem literacko, służących radą i opinią. Z racji tego, że zawsze chciałam sprawdzić siebie w tym względzie stwierdziłam, że spróbuję w blogosferze. I nie pożałowałam :)

5. Najwięcej pieniędzy wydajesz na...?

Książki! Książki i różne małe "pamiątki" z różnych miejsc, które przypominają mi o ciekawych i miłych wydarzeniach jakie miałam okazję przeżyć. 

6. Najbardziej wstydliwa rzecz, którą czytasz/oglądasz... hmmmm? 

O Jezu :D Gdyby się nad tym zastanowić to... bajki z moją młodszą siostrą :P

7. Możesz spotkać się z jedną, sławną, zmarłą osobą. Kto by to był i o co byś zapytał/a? 

Jest tyle zmarłych, sławnych osób, które szanuję i które są dla mnie wzorami, że ciężko mi wybrać jedną... Ale na pewno zapytałabym o jedno: czego najbardziej żałowali. 

8. Co cię najbardziej wzrusza? 

Kiedy dwoje ludzi, mimo, że mają się ku sobie, nie może być razem. Nie ma nic bardziej bolesnego i wzruszającego, niż niespełniona, piękna miłość, która garnie się ku sobie.

9. Jaką potrawę być wybrał/a, wiedząc, że będziesz musiał/a jeść tylko ją do końca swoich dni? 

Frytki! <3

10. Czym jest dla ciebie muzyka? 

Praktycznie wszystkim. Muzyka jest dla mnie lekarstwem na smutki, uspokaja mnie, kiedy jestem zbyt zestresowana i pociesza. Bez niej świat wydawałby mi się po prostu szary. Nie wiem, co bym zrobiła, gdyby ktoś zakazał mi słuchania jej. Prawdopodobnie załamałabym się. 

11. Co pociąga cię najbardziej w pisaniu? 

To, że mogę wyrazić siebie i mogę sprawdzić siebie. To, że mogę stworzyć własną historię, że mogę przelać moje myśli, marzenia i pragnienia w słowa i połączyć w spójną całość. Takie "moje drugie ja" w formie pisemnej, utrwalonej, do której zawsze będę mogła wrócić :)

DO ZABAWY NOMINUJĘ BLOGI:

A OTO PYTANIA ODE MNIE! :)

1. Gdybyś mogła wybrać jakąś magiczną moc, jaka by ona była?
2. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
3. Co było ostatnią kupioną przez Ciebie rzeczą?
4. Gdzie widzisz siebie za 20 lat?
5. Kim dla Ciebie są osoby czytające Twojego bloga? 
6. Czy byłabyś w stanie porzucić pisanie?
7. Opisz idealnego bohatera anime :)
8. Z jaką sławną osobistością (z obecnie żyjących) chciałabyś się spotkać?
9. Wolisz wakacje w górach czy nad morzem? Dlaczego? 
10. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia? Dlaczego? 
11. Czy śpiewasz pod prysznicem? :D



10 komentarzy

  1. O rany, dziękujemy za nominację, to bardzo miłe :3 W przeciągu kilku dni odpowiemy, tylko zbierzemy się w kupę i napiszemy odpowiedzi... no i wymyślimy pytania D:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku *O*
    Dziękuję ślicznie za nominację~!
    Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :3
    Pozdrawiam ♥
    P.S. Co do 10. - mam tak samo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak żyjesz! :D Tak się cieszę, że jesteś! Już martwiłam się, że zapomniałaś o swoim blogu, codziennie wchodzę w wypatrywaniu nowego rozdziału Ty niedobra Ty! :D
      I nie masz mi za co dziękować, należy się ! <3

      Usuń
  3. Gratuluję nominacji, należy Ci się :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zgłoszenie zostało zaakceptowane i opublikowane. Zapraszam do zgłaszania nowych rozdziałów na naszym spisie! :)

    Pozdrawiam,
    Mayako ze Spisu Fairy Tail :3

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzę, że też lubisz książki :D ja tez jestem maniaczką :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, tu Anonimowy Anonim!
    Mamy 00.40, a ja w 30 min. przeczytałam wszystkie twoje dotychczasowe posty. Zwykle na blogach jestem "niewidzialna", ale nie tym razem. Twoje opowiadanie niezwykle mnie zauroczyło, ma w sobie jakąś magię (wcale nie przesadzam, naprawdę ciężko jest mnie zadowolić jeśli chodzi o romanse). Z tego powodu swoim komentarzem postanowiłam uświadomić ci, że masz kolejną stałą czytelniczkę. Nie komentowałam poprzednich wpisów, ale możesz być pewna, że czytanie ich było czystą przyjemnością. A teraz dobranoc i do zobaczenia! ;3

    OdpowiedzUsuń

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Każdy komentarz dodaje sił i chęci na dalsze pisanie :)
Jeśli czytasz - napisz co myślisz. Autorce będzie miło :)

© Halucynowaa | WS | X X X