5 stycznia 2016

SPRÓBUJMY CZEGOŚ INNEGO!


Witajcie moje kochane mordeczki/misiaczki/słodziaczki i w ogóle i w szczególe bardziej słodzić chyba już się nie da :D



Dziś luźny post, ciut informacyjny, ciut... zapowiedziowy? (takie słowo w ogóle istnieje?) Nieważne z resztą. Chciałam na początku ogłosić, że zdecydowałam się w jakich odstępach czasowych dodawane będą rozdziały na blogu, żeby nie było że jestem niesystematyczna kiedy zapomnę ich wrzucić bądź narwana, gdy z napływu weny będę je wrzucać dzień po dniu :P Sama sobie obrałam jeden dzień w tygodniu - sobotę, kiedy mam chwilę dla siebie, mogę w spokoju sprawdzać napisane przeze mnie już rzeczy i przepisać tu. I chciałabym robić to co tydzień, czyli - co siedem dni kolejna część opowiadania. Pasuje Wam takie rozwiązanie? :)

Iiiii kolejna sprawa. Chciałabym czasem wykorzystać jakoś nadmiar wolnego czasu, który momentami dopada mnie późnymi wieczorami, i spróbować się w nieco innej formie literackiej, mianowicie w... One Shotach :) Dlatego jeśli macie ochotę na One Shota w moim wykonaniu piszcie proszę w komentarzach pod tym postem na czyj ma być temat, jaki ten OS chcecie (czy grzeczny, czy niegrzeczny itp). Możecie podawać każdą, dosłownie KAŻDĄ swoją zachciankę, a ja będę próbowała sprostać wyzwaniu (lubię wyzwania, dlatego nie musicie się oszczędzać :D ). Jeżeli pomysł pisania OS spotka się z aprobatą i faktycznie pojawi się kilka zamówień, może zacznę robić to regularnie. Dlatego, śmiało! :)

Ostatnia sprawa - dziękuję za przekroczony tysiąc wyświetleń! Biorąc pod uwagę, że mój blog nie funkcjonuje od zbyt długiego czasu, czuję się zaszczycona że tyle prawilnych mordeczek tutaj zajrzało :3 I moja osobista prośba do Was! Jeśli jesteś tutaj i czytasz - nie bój się pozostawić po sobie komentarza bądź dołączyć do witryny "obserwowani". Zostaw też link do swojego bloga, o ile takowego prowadzisz - UWIELBIAM czytać Wasze historie i z chęcią zostałabym stałą czytelniczką kilku stron :3 

Myślę, że na dziś to koniec przynudzania. A WIĘC! Zamówienia - ON, swędząca do pisania ręka - ON a z kontynuacją opowiadania widzimy się w najbliższą sobotę. 

MILION CAŁUSÓW DLA WAS! <3

8 komentarzy

  1. Fajny pomysł, jak będę mieć jakiś plan na one-shota to napisze. Obecnie sama muszę napisać trzy one-shoty, rozdział jak ja to zrobię, nie wiem zupełnie, ale jutro jest wolne. Więc będzie dużo czasu na pisanie. Mojego bloga czytasz, więc pisać nie będę linku xd. Weny i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra mi pomysł się podoba, i już nawet mam pomysł na pierwszego One-Shota :

    - Oczywiście musi być Nalu :D ( a co innego ?)
    - świat Fairy Tail, ciężki dramat ( skoro lubisz wyzwania :D )
    - ktoś ma umrzeć ... ( totalny sadyzm ... )
    - możesz dodać coś od siebie :D

    Od razu mówię, nie wiedziałam gdzie mam to napisać, więc jak nie tu to sorki :D ( nie gniewasz się, nie...?) No ale tak soboty mi pasują nowy odcinek + nowy rozdział... bosko! :D

    Pozdrawiam i weny życzę :D

    GuSia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój Boże. Wiedziałam, że tak to się skończy :D ale mogę uśmiercić kogokolwiek? To nawet mam już odpowiedniego kandydata :3 Dobra, zabieram się do pisania! :D

      Usuń
  3. Troszkę późno pisze, ale mam nadzieję, że mogę jeszcze złożyć zamówienie ^^ Poproszę o szkolną Gruvię, jeśli chcesz, możesz dodać jakieś 'pikantniejsze' sceny :3 Pozdrawiam i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm o Gruvii nie pisałam nigdy, ale uwielbiam ten paring! Dlatego cieszę się z Twojego zamówienia :D Postaram się jak najszybciej napisać te dwa One Shociki! Pozdrawiam ! <3

      Usuń
  4. Widzę, że już pojawiły się zamówienia, więc jak tylko znajdziesz czas, to uskrobałabyś dla mnie Gale? *O* Ostatnio mam fazę na ten pairing <3 Jestem cierpliwym kotem, dlatego jak zdecydowałabyś się go napisać, to nie śpiesz się (chyba nie zabrzmiało to byt grzecznie, gomene T-T)
    Czekam na rozdział w sobotę!!! Czuję, że będzie się dużo działo ^^
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam nowego bloga o FT, ale wątpię że Ci się spodoba >,< http://nalu-fanfiction.blogspot.com ----> przyjmę każdą krytykę O-O

      Usuń
    2. z wielką chęcią poczytam! Cieszę się, że podzieliłaś się ze mną linkiem <3 a OS z Gale ... to wyzwanie :D ale oni są tak uroczy że czuję, że będę pisać z uśmiechem na ustach <3 Już jutro nowy rozdział a od poniedziałku zaczną pojawiać się zamówione one shoty. Jeden już leży gotowy i czeka :3 i jestem zadowolona z rezultatów :3 tak więc, do jutra! Widzimy się przy rozdziale! :D

      Usuń

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Każdy komentarz dodaje sił i chęci na dalsze pisanie :)
Jeśli czytasz - napisz co myślisz. Autorce będzie miło :)

© Halucynowaa | WS | X X X